Hej från Mexico

KATEGORI: RESOR

Bjuder på lite mobilbilder såhär på morgonen i Mexico. Har tagit bilder med systemkameran också såklart men har inte med mig sladden så får visa dom när vi kommit hem:) vi har det alla fall underbart här och det är så fint och exotisk miljö att man tappar hakan! Vi bor på ett enormt hotell som heter Grand Paladium Colinial i Akumal som har hela 14 restauranger att välja på samt ett litet tåg som åker runt så man kan hoppa av och på. Vi hörs snart igen, ha det fint:)

Resefeber

KATEGORI: ALLMÄNT

Tjoho nu är vi påväg till Sthlm med en fullpackad bil för att inatt bege oss till Arlanda, men först blir det ett stopp hos Jockes syrra och försöka sova lite. Bilden är tagen igår efter att jag hade färgat bryn och fransar. Idag har jag även färgat håret (ni får se en bild när vi är i Mexico) och fixat naglarna som ni också kommer få en bild på:) nu börjar resefebern smyga sig på, vi hörs i värmen. Visto en México🌴

Mitt i packningen

Go kväll godingar! Såhär det det ut hos oss just nu, halva vardagsrummet med resväskor och packning. Det är även vad vi pysslat med nu ikväll innan vi slog och ner i soffan för mello som faktiskt är i vår stad Norrköping idag:) nu längtar vi här hemma tills på tisdag då vi flyger till Mexico, men redan på måndag åker vi till Sthlm och sover hos Jockes syrra. Ha en mysig kväll så hörs vi snart igen <3

Fullt upp

KATEGORI: ALLMÄNT

Bild från i lördags

Hallå där! Hoppas ni mår fint? Kul o se att ni kikar in här trots att det kan gå ett par dagar mellan uppdateringarna. Har jobbat väldigt mycket nu på sista tiden och styrt med en del annat. Men sen i lördags har det varit mycket middagar och annat kul med vänner. Bilden är från i lördags då syrran och hennes kille var på middag här, i söndags var det middag hos mamma, i måndags var mina vänner på middag här, i tisdags var vi bortbjudna, idag var jag på aw med några vänner, imorrn ska vi käka hos våra vänner och på söndag ska vi ut och äta. Hahaha ja så har det sett ut sen en vecka tillbaka, rätt lyxigt.

Nu ska jag hoppa i säng, är sjukt trött men är ledig 4 dagar nu vilket ska bli skönt.

Några från resan

KATEGORI: RESOR

Mysiga Östersund
 Inväntar mat på en spännande restaurang
 Med denna utsikt ni skymtar i bakgrunden
 Maten var gudomlig
 Stället vi åt på hette Arctura skybar & restaurant

Tyvärr tog jag inte så många bilder med kameran då vi mest åkte skidor i Åre som ni kan se längre ner. Det här är från torsdagen, samma dag vi kom. Vi hade verkligen en supermysig och rolig weekend hos vår vän. Förutom att vi åkte skidor två dagar i Åre och åt på denna fina restaurang så hann vi med afterskii, myskvällar med matlagning och lite träning:)

Nu är det mindre än 3 veckor kvar tills nästa resa och den bär av till inte mindre än MEXICO, om jag längtar!